Liverapport: Dortmund - Real Madrid

I kväll möter Real Madrid - Dortmund på borta plan, jag kommer att ge er lite händelser i matchen som mål, byten varningar mm.. Så häng med:

Startelva: Casillas, Albiol, Pepe, Metzelder, Marcelo, Lass, Alonso, Kaka, Granero, Ronaldo, Benzema

Matchstart 20:15
Matchen är igång.
Min 3. 0-1 Granero, pass Kaka


Sammanfattning första halvlek:
Real började bra med ett snabbt mål av Granero efter en mycket snygg klack skarv av Kaka. Men efter det har Dortmund tagit över mer och mer. Real och Benzema har haft något friläge men målvakten räddade. Reals försvars spel har varit stabilt och har inte spläppt till några större farligheter, det var vid ett tillfälle en Dortmund spelare kom igenom och vart fri men Casillas håller sin nolla intakt. Real kommer säkert spela bättre i andra halvlek, det brukar man göra.

Andra halvlek
Avsparken gjord.
Byten: Robben in- Granero ut
Min 48: 0-2 Arjen Robben, Den snyggaste vollyn sedan Zidane..
Min 69: Byte Higuain In - Benzema Ut
Min 72: 0-3 Higuain, pass Robben, pass Kaka
Min 77: 0-4 Kaka, Straff Robben fixade!
Min 78: Drenthe In - Marcelo Ut, Metzelder Ut - Arbeloa In, Raul In - KakaUt
Min 90: 0-5 Raul. pass Casillas
Matchen slut

Nu fick ni nå att bita i Barcelona!! Man City kommer köra över er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0